Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:27:40 GMT

کشتی گیر ملایری نایب قهرمان مسابقات قهرمانی جوانان کشور شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۲۵۹/کشتی_گیر_ملایری_نایب_قهرمان_مسابقات_قهرمانی_جوانان_کشور_شد

کشتی گیر ملایری نایب قهرمان مسابقات قهرمانی جوانان کشور شد

سجاد چهاردولی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور موفق به کسب مدال نقره شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ کشتی گیر جوان ملایری که در به همراه  تیم کشتی استان همدان در مسابقات قهرمانی کشتی جوانان کشور شرکت کرده بود توانست مقام نایب قهرمانی این مسابقات را از آن  خود کند.

سجاد چهاردولی در این مسابقات که به میزبانی شهرستان کرج برگزار شد با حریفانی از تیمهای مازندران، تهرانف کرج و آذربایجان شرقی بر روی تشک رفت و با گرفتن کشتی های نفس گیر حریفان خود را شکست داده و به فینال این دوره از مسابقات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد در دور اول مسابقات مقابل کشتی گیر مازندرانی کشتی را با نتیجه 4 بر 4 به نفع خود به پایان رساند .دردور دوم حریف اذربایجانی خود را با نتیجه 11 بر6 شکست داد .

در دور سوم  در مقابل حریف کرجی خود با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شد و در دیدار نیمه نهایی  با حریفی از تهران روبرو شد که با نتیجه 4 بر 1 کشتی را به سود خود به پایان برد و به فینال این مسابقات دست پیدا کرد.

در فینال این مسابقات چهردولی  با کشتی گیری از تهران به روی تشک رفت و با نتیجه 5 بر 1 کشتی را واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۲۵۹/کشتی_گیر_ملایری_نایب_قهرمان_مسابقات_قهرمانی_جوانان_کشور_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: