Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-20@00:37:21 GMT

بزرگترین طرح احداث باغات زیتون کشور عملیاتی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۲۸۶/بزرگترین_طرح_احداث_باغات_زیتون_کشور_عملیاتی_شد

بزرگترین طرح احداث باغات زیتون کشور عملیاتی شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان؛ مهندس فضل الله خدایی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت شهید مطهری اعلام کرد : در راستای سیاست کلان بنیاد مستضعفان مبنی بر احداث باغات زیتون با هدف تولید دانه های روغنی و خودکفایی برای رفع نیاز بخشی از روغن خوراکی مصرفی کشور ، این شرکت برای احداث 5000هکتار باغ زیتون در 8 استان مستعد کشور اقدام به انعقاد قرار داد با مشاوران داخلی و خارجی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خدایی در این زمینه افزود: قرارداد سه جانبه با هدف انجام مطالعات تکمیلی ، طراحی و نظارت فی مابین شرکت کشت و صنعت شهید مطهری وابسته به سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، شرکت اب و خاک دلتا به عنوان مشاور داخلی و هلدینگ تکنولوژی زیتون اسپانیا (Spanish Olive Technology A.I.E) به عنوان مشاور خارجی منعقد شده است که در همین راستا در قرار داد مذبور تمامی مطالعات هواشناسی ، آب و خاک ، انتخاب ارقام مناسب ، تراکم باغ، احداث نهالستان و باغ مادری ، ایجاد سامانه آبیاری و جانمایی باغات انجام و طرح کارخانجات روغن زیتون و کنسرو پیش بینی شده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۲۸۶/بزرگترین_طرح_احداث_باغات_زیتون_کشور_عملیاتی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: