Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@07:31:45 GMT

توهین مدیرگچسارانی به خواهر یک شهید!/رئیس دفتر مدیر عامل:شرکت نفت جای عربده کشی و غربت بازی نیست

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۲۸۷/توهین_مدیرگچسارانی_به_خواهر_یک_شهید_رئیس_دفتر_مدیر_عامل_شرکت_نفت_جای_عربده_کشی_و_غربت_بازی_نیست

توهین مدیرگچسارانی به خواهر یک شهید!/رئیس دفتر مدیر عامل:شرکت نفت جای عربده کشی و غربت بازی نیست

رئیس دفتر مدیرعامل نفت و گاز گچساران گفت:بنده هم اکنون این را می گویم که شرکت نفت جای عربده کشی و غربت بازی نیست ،نه تنها شرکت نفت بلکه هیچ اداره ای جای اینکار نیست .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،خواهر این شهید گچسارانی در گفت وگو با این پایگاه خبری می گوید:به خاطر برخی مشکلات بوجود آمده درکار فرزندم در شرکت نفت و گاز گچساران دو نامه که یکی از طرف اداره بنیاد شهید و دیگری از طرف دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بودتقدیم دفتر مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در این وقت شخصی که نمی شناختم و از عنوان مسئولیتش در شرکت نفت هم هیچ اطلاعی نداشتم از دفتر بیرون آمده و نامه هایم را به بیرون پرت می کندو خطاب به من می گوید:یک مشت مفت خور و فرصت طلب هر روز اینجا نامه می آورند.

خواهر شهید نسیمی ادامه داد:در این زمان نامه هایم را که روی یکی از آنها هم خط کشیده بودندرا برداشتم و با گریه و زاری از دفتر بیرون زدم و منتظر بازگشت مدیر عامل شرکت نفت به محل کارش شدم.

وی اظهارکرد:هنگامی که شخص مدیر عامل به محل کار خود برگشتند در حال بیان مشکلات با شخص ایشان بودم که در همین حین برادرم که شاغل در نفت بود وارد شدو نسبت برخورد ناشایست رئیس دفتر مدیر عامل گلایه کرد ، در این لحظه شخص آقای رئیس دفتر جلوی چند تن از ماموران حراست و برخی افراد حاضر یقه پیراهن برادرم را گرفت و با این جمله اینجا جای غربت بازی نیست!برادرم را مورد خطاب قرار داد.

خواهرشهید نسیمی گفت: برخورد ناشایست و توهین آمیز رئیس دفترمدیر عامل تا جایی ادامه پیدا کرد که موجب بدشدن حال برادرم شد ودر نهایت بعد از مدتی دفتر را ترک کردیم.

وی در ادامه افزود:دیدن برخی بی احترامی ها از سوی برخی مسئولین برای خانواده های شهداء زجرآور است در حالی که خانواده های شهداء مبنی و ریشه انقلاب بوده و پایه‌های انقلاب بر قطره خون شهدای آنان بنا شده است.

ساسان حبیبی نژادرئیس دفتر مدیرعامل نفت و گاز گچساران نیز در این خصوص اتفاقات بوجود آمده در دفتر مدیر عامل این شرکت گفت:صبح روز دوشنبه این خواهر بزرگوار به دفترمان مراجعه کردندوبه همراه یک نامه از بنیاد شهید خطاب به رئیس دفتر مدیرعامل، که بر اساس قانون و قاعده ای که در وزارت نفت وجود دارد هر گونه نامه ای که از بیرون وارد صنعت نفت می شود باید از طریق روابط عمومی پیگیری شود.

وی افزود:در حالی که این نامه خطاب به رئیس دفترو شخص بنده بود در هنگام این خواهر محترمه اصرار به حضور مدیر عامل شرکت را داشته که به ایشان عرض کردم که مدیر عامل در جلسه هستندو خودم شخصا مشکل ایشان را به سمع و نظر مدیر عامل رساندم،که شخص مدیر عامل در پاسخ گفت که بنده به طور کامل در جریان این مشکل نیستم و به قسمت دیگری(مدیر خدمات) ارجاع داده شود.

رئیس دفتر مدیرعامل نفت و گاز گچساران اظهارکرد: بعد به ایشان عرض کردم که عنوان این نامه اشتباه نوشته شده و در این لحظه بروی اسم رئیس دفتر مدیر عامل خط کشیدم.

حبیبی نژاد گفت:این اتفاق ساعت 10 و نیم صبح روز دوشنبه اتفاق افتاد و باز در ساعت 2و نیم بعداز ظهر همان روز این خواهر محترمه در حضور آقای صیدالی عرض کرده که بنده به شهداء توهین کرده ام و نامه شان را خط زده ام و در این هنگام شروع به هتاکی و فحاشی به بنده و مجموعه نفت در حضور مدیر عامل کردندکه در این خصوص آقای صیدالی ناراحت شدند و به اتاق خود رفتند.

وی تصریح کرد:وقتی که از دفتر بیرون آمدیم این خواهر بزرگوار یک کشیده به گوشمان نواخت و در این لحظه ما فقط عرض کردیم بروید به سلامت، بنده هیچ توهینی به این خواهر و برادر شهید نکردم و اگر هم توهنی شده باشد به بنده و مجموعه نفت شده است در این خصوص صورتجلسه و شاهدان هم وجود دارند و آقای صیدالی و مدیران دیگرهم در جریان هستند.

رئیس دفتر مدیرعامل نفت و گاز گچساران در خصوص موضوع گلاویز شدن با برادر شهید گفت:بنده هم اکنون هم این را می گویم که شرکت نفت جای عربده کشی و غربت بازی نیست ،نه تنها شرکت بلکه هیچ اداری جای اینکار نیست .

حبیبی نژاد افزود:بنده خیلی برای این بزرگواران عزت و احترام قائل شدم و راهنمایی های لازم را در این خصوص به آنها بازگو کردم و در جواب خوبی مان کتک نصیب مان شد و ما در این خصوص گذشت کردیم و آنها رانیز بخشیدیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۲۸۷/توهین_مدیرگچسارانی_به_خواهر_یک_شهید_رئیس_دفتر_مدیر_عامل_شرکت_نفت_جای_عربده_کشی_و_غربت_بازی_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: