Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@21:36:08 GMT

انتخاب دیبالا به عنوان برترین بازیکن سری آ از نگاه هواسکورد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۳۲۵/انتخاب_دیبالا_به_عنوان_برترین_بازیکن_سری_آ_از_نگاه_هواسکورد

انتخاب دیبالا به عنوان برترین بازیکن سری آ از نگاه هواسکورد

سایت هواسکورد ستاره آرژانتینی یوونتوس را به عنوان برترین بازیکن فصل سری آ انتخاب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت هواسکورد انتخاب به برترین بازیکن سری آ در پایان این فصل از رقابت‌ها کرد که در این میان پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی به عنوان برترین بازیکن فصل بانوی پیر ایتالیا لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب دیبالا توسط هواسکورد در شرایطی است که گونزالو هیگواین پیش از این به عنوان برترین بازیکن فصل یووه انتخاب شده است.

ائولو برونو ازکیل دیبالا (اسپانیایی: Paulo Bruno Exequiel Dybala؛ زادهٔ ۱۵ نوامبر ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین در پست مهاجم در حال حاضرهافبک هجومی است که هم‌اکنون در باشگاه یوونتوس ایتالیا و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند.

در سال ۲۰۱۱ پس از آغاز فعالیت حرفه‌ایی اش در آرژانتین با تیم اینستیتوتو د کوردوبا، در سال ۲۰۱۲ به پالرمو پیوست. عملکرد فوق‌العاده‌اش در سری آ برایش انتقال به یوونتوس در سال ۲۰۱۵ را به ارمغان آورد؛ جایی که قهرمانی ایتالیا، کوپا ایتالیا و سوپر جام ایتالیا را در اولین سال حضورش بدست آورد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۲۵/انتخاب_دیبالا_به_عنوان_برترین_بازیکن_سری_آ_از_نگاه_هواسکورد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: