Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@10:14:35 GMT

غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در رودخانه کلاردشت

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۳۳۰/غرق_شدن_پسر_بچه_۷_ساله_در_رودخانه_کلاردشت

غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در رودخانه کلاردشت

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از غرق شدن پسر بچه ۷ ساله‌ای در رودخانه رودبارک کلاردشت خبر داد.

زکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در ساعت ۲۰ و ۲۶ دقیقه امروز دوشنبه ۵ تیرماه خبر حادثه غرق شدن پسر بچه‌ای در کلاردشت به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همکاران پایگاه اورژانس کلاردشت به محل حادثه واقع در رودبارک کلاردشت اعزام شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران خاطرنشان کرد: در این حادثه پسر بچه هفت ساله به دلیل سقوط در رودخانه و غرق شدن در آب‌های خروشان و برخورد با دیواره‌های سنگی رودخانه دچار آسیب‌ شدیدی به ناحیه سر و اندام‌ها شد و متاسفانه جان باخت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۳۰/غرق_شدن_پسر_بچه_۷_ساله_در_رودخانه_کلاردشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: