Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@01:40:40 GMT

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی اقوام در گرگان آغاز به‌کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۳۶۶/دوازدهمین_جشنواره_بین_المللی_اقوام_در_گرگان_آغاز_به_کار_کرد

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی اقوام در گرگان آغاز به‌کار کرد

جشنواره بین‌المللی اقوام، عصر امروز(سه شنبه۲۹ آبان) با حضور سفرا، کارداران و رایزن‌های فرهنگی ۲۰ کشور دنیا در گرگان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، عصر امروز (سه شنبه ۲۹ آبان) در مراسم افتتاح جشنواره اقوام اظهار کرد: حضور سفرا و کشورهای مختلف در استان را به فال نیک می‌گیریم و اوقات خوبی برای این عزیزان آرزومند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیم کریمی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی را فراهم می‌کنند که مهمانان خارجی بتوانند از ظرفیت‌های این استان بیشتر آشنا شوند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: امسال برای نخستین بار حضور ۴۰ خبرنگار  داخلی و خارجی را در جشنواره اقوام شاهد هستیم.

 

کریمی افزود: این خبرنگاران می‌توانند با بازدید از بخش‌های مختلف ظرفیت استان گلستان را در کشور معرفی کنند.

 

وی گفت: سفرای حاضر در این جشنواره نیز با قابلیت‌های این استان آشنا می‌شوند و از توانایی استان می‌توانند بهره بجویند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان تاکید کرد: این جشنواره امروز در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود و در بخش صنایع دستی برای هنرمندان ۱۷ استان این فرصت ایجاد شده تا به فروش دستاودهای خود اقدام کنند.

 

کریمی گردشگری را یکی دیگر از بخش‌های این جشنواره برشمرد و تاکید کرد: بوم‌گردی‌های استان گلستان ظرفیت خوبی برای پذیرش مسافران خارجی و داخلی است.

 

وی افزود: همچنین در این جشنواره  گروه‌های موسیقی حضور دارند و امیدواریم با این گروه‌های موسیقی شب‌های خوبی در این جشنواره داشته باشیم.

 

کریمی گفت: با برپایی سیاه چادرها نیز اقوام مختلف به معرفی فرهنگ خود می‌پردازند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۶۶/دوازدهمین_جشنواره_بین_المللی_اقوام_در_گرگان_آغاز_به_کار_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: