Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@14:50:35 GMT

رونمایی از دو داروی جدید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۳۷۳/رونمایی_از_دو_داروی_جدید

رونمایی از دو داروی جدید

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، "لوترا" یکی از این داروها است که به صورت قطره استریل چشمی و برای درمان التهاب چشم، آلرژی فصلی، التهابات بعد از جراحی چشم، بیماریهای ویروسی، التهابات عنبیه، قرنیه و پلک تولید شده است.

این دارو که برای تقلیل التهاب داخل چشمی موثر است، از جمله داروهای استروئیدی جدید است که به علت نفوذ اندک به داخل چشم، قابلیت کمتری برای افزایش فشار داخل چشم دارد و به کاهش عوارض داخل چشمی دارو کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  "آلکانف" نیز داروی جدید دیگری است که در این شرکت به صورت قرص پیوسته 10 میلی اکی والان تولید و عرضه شده و از دسته داروهای ماده معدنی است.   "آلکانف" در مواردی مانند پیشگیری و درمان انواع سنگ های ادراری کاربرد دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۷۳/رونمایی_از_دو_داروی_جدید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: