Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@14:50:27 GMT

متهم غرق شدن مامور پلیس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۴۴۵/متهم_غرق_شدن_مامور_پلیس_دستگیر_شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری متهم فراری که منجر به غرق شدن مامور وظیفه شناس شده بود، خبرداد.

به گزارش مهر، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: پس از متواری شدن متهم که منجر به غرق شدن مامور وظیفه شناس شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و علمی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی آن را دستگیرکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ صالحی تصریح کرد: متهم در حین دستگیری و با رویت ماموران برای رهایی از دست قانون اقدام به خود زنی می کند که با درایت و سرعت عمل پلیس متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

وی در توضیح این حادثه اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۸ آبادان به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به یکی از محله های شهرستان آبادن عزیمت کرده بودند که در اجرای این طرح یک سوداگر مرگ، برای رهایی از دست ماموران به سمت رودخانه اقدام به فرار می کند.

سرهنگ صالحی در ادامه بیان کرد: گروهبان یکم میثم میرزائی با شهامت اقدام به تعقیب متهم می کند. متهم بعد از درگیری با ماموران از موقعیت رودخانه استفاده می کند و اقدام به فرار می کند. متاسفانه تلاش گروهبان یکم میثم میرزائی برای دستگیری سوداگر مرگ در رودخانه به سرانجام نرسید و این مامور وظیفه شناس در رودخانه بهمنشیر غرق شد. برچسب ها: تابناک ، اهواز ، غرق شدن مامور پلیس ، بهمنشیر ، بازداشت متهم

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۴۴۵/متهم_غرق_شدن_مامور_پلیس_دستگیر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: