Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:47:32 GMT

تومور 4.5 کیلویی از شکم بیماری در قاین خارج شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۵۰۵/تومور_۴_۵_کیلویی_از_شکم_بیماری_در_قاین_خارج_شد

تومور 4.5 کیلویی از شکم بیماری در قاین خارج شد

دکتر بلال دلشاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمار با شکایت دردهای مبهم شکمی و احساس فشار مراجعه کرد که بعد از انجام سونوگرافی و سی تی اسکن متوجه شدم توده بزرگ داخل شکمی دارد اما منشا توده از روی تصویربرداری ها مشخص نبود.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط سنی بیمار، قبل از عمل جراحی مشاوره های قلب و داخلی و آندوسکوپی انجام شد اما هنوز منشا توده مشخص نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متخصص جراحی عمومی گفت: ناگزیر تصمیم به جراحی گرفتیم که با باز کردن شکم بیمار، 2 لیتر خون داخل شکم و توده بسیار بزرگ به اندازه 20 در 15 سانتیمتر مشاهده شد.
وی با بیان اینکه اینگونه عمل های جراحی شاید در مرکز استان خراسان جنوبی به راحتی قابل انجام نباشد افزود: عمل جراحی و خروج توده در بیمارستان شهدای قاین برای نخستین بار با موفقیت انجام شد.
دلشاد اظهار داشت: در این عمل جراحی کل معده به همراه توده و چسبندگی های آن خارج و دستگاه گوارش با روده باریک بازسازی و ترمیم شد.
وی گفت: در حال حاضر حال عمومی بیمار خوب است و دو روز آینده از بخش مرخص می شود.
متخصص جراحی عمومی بیمارستان شهدای قاین بیان کرد: انجام این گونه اعمال جراحی در بیمارستان شهدای قاین با وجود امکانات و تجهیزات محدود تا حدودی قابل انجام نیست و حداقل 2 جراح نیاز دارد اما این عمل با موفقیت به سرانجام رسید.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 110 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
7557*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۵۰۵/تومور_۴_۵_کیلویی_از_شکم_بیماری_در_قاین_خارج_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: