Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@18:26:37 GMT

واکنش کوچک زاده در خصوص ثبت نام احمدی نژاد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۵۷۳/واکنش_کوچک_زاده_در_خصوص_ثبت_نام_احمدی_نژاد

واکنش کوچک زاده در خصوص ثبت نام احمدی نژاد

به گزارش ایسکانیوز مهدی کوچک زاده نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در واکنش به حضور محمود احمدی نژاد در ساختمان وزارت کشور و ثبت نام وی برای دوره دوازدهم ریاست جمهوری در نامه ای واکنش نشان دادو

متن نامه مهدی کوچک زاده بدین شرح است:

هذا فراق بینی و بینک!!

آقای دکتر محمود احمدی نژاد

حجت من در تمام سال هایی که در برابر سیل تهمت ها و توهین ها از سوی فتنه گران نابکار و حسودان بدسگال، از شما دفاع کردم این باور بود که شما را به اسلام ناب محمدی، اسلام پابرهنگان و مستضعفان پایبند می دانستم و شمارا سرباز این جبهه می انگاشتم ولی با حرکت امروزتان برخلاف صلاحدید امام محرومان و مستضعفان و مجاهدان(ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری)این باور شکسته شد و با شما به اندازه همه ظلم هایی که دیدند ظلم کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین توصیه ام به خودم و به شما پناه بردن به خدای قادر متعال از شر وسواسان خناس و خودشیفتگی ست.
والسلام و علی من الطبع الهدی
مهدی کوچک زاده

خبرنگار:علی درخشان/تایید:سرلک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۵۷۳/واکنش_کوچک_زاده_در_خصوص_ثبت_نام_احمدی_نژاد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: