Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@14:24:30 GMT

۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۵۷۴/۲۰_میلیارد_ریال_کالای_قاچاق_در_آذربایجان_غربی_کشف_شد

۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد

سرهنگ فردین پیری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این میزان کالای قاچاق طی یک ماه گذشته کشف و ضبط شده است افزود: در این راستا ۱۲۰ نفر قاچاقچی شناسایی و دستگیر شده است.

وی از کشف ۲۰۰ دستگاه خودرو در زمینه قاچاق نیز خبر داد و اظهارداشت: در این زمینه دو میلیون نخ سیگار، ۱۰۰ ثوب البسه قاچاق به همراه چهار هزار لیتر مواد سوختی قاچاق در این عملیات کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پیری همچنین کشف دو هزار عدد قرص غیرمجاز، دو هزار عدد لوازم پزشکی قاچاق به همراه ۴۵۰ قطعه لوازم و تجهیزات خودرو به صورت قاچاق را از دیگر کشفیات این عملیات برشمرد.

آذربایجان غربی به دلیل هم مرزی با سه کشور خارجی ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان یکی از استانهای مبادی ورود و خروج کالاهای قاچاق است.

کد خبر 4395860

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۵۷۴/۲۰_میلیارد_ریال_کالای_قاچاق_در_آذربایجان_غربی_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: