Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@03:03:48 GMT

خانواده عروس، داماد را عقیم کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۶۰۸/خانواده_عروس_داماد_را_عقیم_کردند

خانواده عروس، داماد را عقیم کردند

به گزارش پارس نیوز، 

تازه داماد به دست خانواده عروس عقیم شد.

اتفاقی وحشتناک برای تازه داماد که باعث عقیم شدنش شد.

اختلافات قومی و مذهبی سبب رخ دادن یک اتفاق شوم شد برای تازه دامادی شد.

رسانه‌های لبنانی گزارش داده‌اند که خانواده یک تازه عروس که از ازدواج مخفیانه دخترشان با مردی با مذهبی متفاوت عصبانی بودند، داماد را عقیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد 39 ساله دوهفته پیش با یک دختر 19 ساله ازدواج کرده بود.

گفته شده که خانواده عروس او و همسرش را تحت عنوان آشتی برای مهمانی Party شام دعوت کرده بودند اما وقتی این زوج به محل مهمانی رسیدند اعضای خانواده عروس به داماد حمله کردند و او را ناقص کردند.

بنا به گزارش‌ها این شخص در بیمارستان بستری شده و گزارشی از وضعیت همسر او و همچنین مهاجمان منتشر نشده است.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۶۰۸/خانواده_عروس_داماد_را_عقیم_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: