Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@23:29:57 GMT

توهین کارمند بی بی سی فارسی به زبان فارسی

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۶۶۶/توهین_کارمند_بی_بی_سی_فارسی_به_زبان_فارسی

توهین کارمند بی بی سی فارسی به زبان فارسی

به گزارش جهان نيوز؛ سیاوش اردلان که پیش از این مجری بی بی سی بود و مدتی است به پشت دوربین رفته، یکی از راه های رفع خستگی و فرار از فشار روحی را پرهیز از شنیدن زبان فارسی دانسته است.    
عکس/ پست اردلان  
این کارمند بی بی سی مدعی شد: «زبان فارسی دیگر شکر نیست بلکه به یکی از ملموس‌ترین زبان های موثرترین سلاح های غیرملموس آزردن، تحقیر کردن و تخلیه روحی روانی در تاریخ بشری بدل شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
 
البته این توهین اردلان با واکنش کاربران فضای مجازی شده و بسیاری با یادآوری همکاری اردلان با انگلیسی ها، توهین وی به زبان فارسی را امری عادی و نه چندان عجیب دانستند.  
عکس/ گوشه ای از اعتراض ها به اردلان  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۶۶۶/توهین_کارمند_بی_بی_سی_فارسی_به_زبان_فارسی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: