Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@11:52:03 GMT

بانوان به داد اسلام برسید که اسلام زدایی را از شما شروع کردند/بی حجابی مقوله بی بند و باری جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۷۱۳/بانوان_به_داد_اسلام_برسید_که_اسلام_زدایی_را_از_شما_شروع_کردند_بی_حجابی_مقوله_بی_بند_و_باری_جامعه_است

بانوان به داد اسلام برسید که اسلام زدایی را از شما شروع کردند/بی حجابی مقوله بی بند و باری جامعه است

فرمانده سپاه بافت گفت:باید اسیر مکر و حیله های غرب و دشمنان قسم خورده اسلام شد، آنها می دانند که برای نابودی اسلام باید بنیان خانواده یعنی مادر را به منجلاب فساد بکشانند و در این کار هیچ کوتاهی نمی کنند، حال باید گفت مادران و خواهران به داد اسلام برسید که اسلام زدایی را از شما شروع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر کردی فرمانده سپاه شهرستان بافت در گفتگو با اقطاع مقوله حجاب را اهم و اساس یک جامعه اسلامی و باعث هویت افراد دانست و بیان کرد: حجاب هویت یک فرد را در جامعه نشان می دهد همان طور که یک جامعه اسلامی را از روی حجاب افرادش می توان شناخت، هویت داشتن یک انسان خیلی مهم است که برخی متوجه آن نیستند، حجاب زن و مرد نمیشناسد بلکه هر دو را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادران و خواهران به داد اسلام برسید که اسلام زدایی را از شما شروع کردند

وی ضمن اشاره به رعایت حجاب و مهم دانستن در جامعه به رعایت این اصل مهم نزد حضرت زهرا(س) تاکید کرد و ابراز داشت: حضرت زهرا(س) بسیار به مقوله حجاب تاکید و سفارش داشتند و ایشان در جامعه چنان لباس می پوشیدند و رعایت حجاب می نمودند که کسی متوجه ایشان نشود به نوعی گفته شده است که حضرت زهرا(س) در هنگام شهادتشان به آقا امیرالمومنین علی (ع) وصیت می کنند تابوتشان را چنان بسازند که کسی متوجه حضورشان در تابوتنشود که بعدا حرف و حدیثی در مورد حضرت زهرا (س) زده شود، این بانو نمونه عملی رعایت حجاب هستند، چرا که شما مادران نسلی هستید که فرزندانتان میتوانند سرنوشت کشور را رقم بزنند و می توانند از یاوران حضرت باشند البته اگر شما بخواهید.

فرمانده سپاه شهرستان بافت در ادامه بانوان و خواهران را به رعایت حجاب سفرش نمود و افزود: بانوان و خواهران بایست حضرت زهرا(س) را نمونه قرار دهند و به حجاب خود افتخار کنند، اگر هویت خود یعنی حجاب را رها سازند باید گفت ارزش انسانی و عزت خودشان را پایمال کرده اند، نباید اسیر مکر و حیله های غرب و دشمنان قسم خورده اسلام شد، آنها می دانند که برای نابودی اسلام باید بنیان خانواده یعنی مادر را به منجلاب فساد بکشانند و در این کار هیچ کوتاهی نمی کنند، حال باید گفت مادران و خواهران به داد اسلام برسید که اسلام زدایی را از شما شروع کردند.

بی حجابیمقوله و اساسبی بند و باری و گسترش فحشاتباهی جامعه است

کردی بدحجابی و بی حجابی نشان بی فرهنگی و نابودی خانواده دانست و اظهار داشت: متاسفانه برخی فکر می کنند با فلان مد و پوشیدن فلان لباس و یا بد حجابی و کشف حجاب در جامعه نمایان می شوند و این را مایه فخر خود می دانند، نه این خبرها نیست این نمایان شدن ها و در معرض دید قرار گرفتن ها باعث نابودی خانواده ها شده است، اگر عریانی و بی حجابی تمدن است پس حیوانات از همه متمدن تر و با شعور ترند، چرا بزرگان و سران یهودیت و مسیحیت خانمهایشان پوشیده اند؟ چرا ملکه الیزابت انگلستان پوشش خودش را حفظ می کند؟ به این موارد مهم فکر کنید، دشمنان اسلام و نظام اسلامی سعی در بی ارزش کردن زن در جانعه اسلامی دارند در حالی که اسلام به زن بها می دهد آنها این بها را برای خود میخواهند و بی ارزشی اش را برای شما ها می خواهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:از تمام خواهران و بانوان گرامی خواهشمندم مقام زن را در جامعه با حفظ حجاب گرامی بدارند و توطیه های دشمنان را نقش برآب کنند، تمام جوامع غرب روز به روز زنها و خانوادهدهایشان دارند به سوس حجاب و اسلام می گروند ولی جامعه اسلامی ما متاسفانه بر عکس عمل می کنند، گول تبلیغات غرب را نخورید آنها بی حجابی را ترویج می دهند چون مطمینا بی حجابی مقوله و اساس بی بند و باری و گسترش فحشا تباهی جامعه است. بله جامعه غرب از بی حجابی و فحشا صدمه دیده است و امروز می خواهند کمال خ.د را در اسلام ببینند و مروجیین فساد می خواهند اسلام را نابود کنند که ان شالله با درایت شما بانوان و خواهران گرامی نمی توانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۷۱۳/بانوان_به_داد_اسلام_برسید_که_اسلام_زدایی_را_از_شما_شروع_کردند_بی_حجابی_مقوله_بی_بند_و_باری_جامعه_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: