Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:48:58 GMT

رییس جدید اداره ورزش و جوانان سیرجان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۷۳۴/رییس_جدید_اداره_ورزش_و_جوانان_سیرجان_منصوب_شد

رییس جدید اداره ورزش و جوانان سیرجان منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه ریاست جدید اداره ورزش و جوانان سیرجان با حضور مسئولین شهرستان در سالن غدیر اداره ارشاد برگزار و دکتر ناصر گل محمدی به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سیرجان خبرمراسم تودیع و معارفه ریاست جدید اداره ورزش و جوانان سیرجان با حضور مسئولین شهرستان در سالن غدیر اداره ارشاد برگزار و دکتر ناصر گل محمدی به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جدید اداره ورزش و جوانان سیرجان در این مراسم اظهار داشت:در بحث نیروی انسانی نیروهای توانمندی هستند که شاهد قهرمانی های جهانی آنان و شناسایی افرادی که درزمینه ورزشی علاقه دارند و استعداد زیادی در این رشته دارند هستیم که بیشترین افراد را باید از مدارس ها و دانشگاه ها جذب کرد.

گل محمدی در ادامه اذعان داشت:زمینه های ورزشی که در سطح شهر ایجاد شده به همت مسئولین و پیگیری های خود ورزشکاران بوده است و به زودی مکان های ورزشی درمناطق محروم و حاشیه شهر از جمله مکی آباد،آباده،دهیادگار و …. برخورداریم و مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر به عهد و وظایفی که دارد عمل کند به زودی باشگاه های 20 الی 30 هزار نفری را در سطح شهر برخوردار خواهیم بود.


وی اظهار داشت:وضعیت مالی خوبی که شهرستان دارد که دولت و مسئولان نباید کوتاهی کنند و نبایدجوانان ما برای اعزام به شهرهای دیگر دغدغه هایی از جمله مکان خواب، وسایل حمل و نقل و باشگاه یا زمین بازی داشته باشند و باید همه این امکانات برای پیشرفت آنان فراهم کنیم و باشگاه گل گهر متعلق به کل مردم شهرستان و نه فقط برای کارمندانی که در گل گهر مشغول فعالیت هستند.

گزارش:هانیه درویش زاده

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۷۳۴/رییس_جدید_اداره_ورزش_و_جوانان_سیرجان_منصوب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: