Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@05:58:56 GMT

همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در خلخال برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۷۴۸/همایش_رزمندگان_دوران_دفاع_مقدس_در_خلخال_برگزار_می_شود

همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در خلخال برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خلخال از برگزاریهمایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در پنجم مهرماه با هدف تکریم و بزرگداشت جایگاه و خدمات رزمندگان در خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، سرهنگ جهانبخش عطاییاظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس امسال بیش از 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان خلخال برگزار می‌شود که برگزاری رژه خودرویی نیز در همین راستا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری این مانور در سطح شهر خلخال بیان کرد: در قالب این رژه خودروهایی حمل و نقل عمومی و دولتی خلخال که بیش از صدها خودرو را شامل می‌شود در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خیابان‌های سطح شهر رژه برگزار کرده و توان خودرویی شهرستان در بخش خدمات‌رسانی به مردم را به نمایش‌ می‌گذارند.

عطایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با برگزاری برنامه‌های مناسب و کیفی زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در شهرستان بیش از پیش رقم زده و آرمان‌ها و ارزش‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس را در بین مردم و به ویژه نسل جوان نهادینه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خلخال از برگزاریهمایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در خلخال خبر داد و گفت: این همایش در راستای بزرگداشت و تکریم جایگاه و خدمات رزمندگان دوران دفاع مقدس در روز پنج مهرماه در مصلایآیت‌الله خامنه‌ای خلخال برگزار می‌شود تا گوشه‌هایی از دلاورمردی‌ها و جان‌فشانی‌های رزمدگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برای مردم روشنگری شود.

وی افزود: برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های شهدا و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران برگزارمی‌شود تلاش شده تا از همکاری و مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌ها در شهرستان نیز بهره‌مند شده و زمینه اجرای هر چه بهتر و کیفی‌تر این برنامه‌ها را با جلب مشارکت‌های دستگاه‌های دیگر فراهم آوریم.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۷۴۸/همایش_رزمندگان_دوران_دفاع_مقدس_در_خلخال_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: