Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-03-29@13:17:11 GMT

«پیشونی سفید۲»نیمه تابستان کلیدمی خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۷۶۳/پیشونی_سفید۲_نیمه_تابستان_کلیدمی_خورد

به گزارش بولتن نیوز، سید جواد هاشمی نویسنده و کارگردان سینما درباره تولید ادامه فیلم موزیکال « آهوی پیشونی سفیدو اختاپوس» گفت: پیش تولید کار را با جدیدیت آغاز کردیم و در این قسمت تلاش می‌کنم قصه جذابیت لازم را داسته باشد تا مخاطب با آن ارتباط برقرار کند.
وی درباره شخصیت‌هایی که به اثر اضافه شده است گفت: تلاش کردم شخصیت‌هایی به فیلم اضافه کنم که باعث جذابیت برای مخاطب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت آهوی پیشونی طلا را به داستان اضافه کردم که مادر پیشونی سفید است و در این بخش به دنبال بچه خود است. الیکا عبدالرزاقی برای ایفای این نقش در نظر گرفته شد. ابراهیم شفیعی نقش کلانتر را در این فیلم بازی می‌کند.
کارگردان و بازیگر سینما درباره حضور بازیگران قسمت‌ اول گفت: تاکنون حضور امین زندگانی، محمدرضا شریفی نیا. هومن حاجی عبداللهی، امیر غفار منش و ترلان پروانه قطعی است و خودم هم مانند قسمت اول نقش پیر استاد را بازی می‌کند.
هاشمی درباره تغییرات در فضای داستان توضیح داد: تجربه کارهای موفق در همه‌جای دنیا به اثبات رسانده است که قسمت ‌های دوم و سوم آثار در حوزه کودک و نوجوان فضای مشابه قسمت اول را دنبال می‌کنند با قصه ا‌ی جذاب که مخاطب بهتر بتواند با اثر ارتباط برقرار کند از جمله می‌توان به «تنها در خانه»، «هری پاتر»، «تام و جری» و... اشاره کرد. فضا همان فضای قسمت اول است اما در موقعیت های جدید شخصیت‌های جدید وارد می‌شوند. تجربه ثابت کرده نباید خیلی از اصل ماجرا فاصله بگیریم. در قسمت اول «آهوی پیشونی سفید و اختاپوس» شر و نیکی، خوبی و بدی را به تصویر کشیدیم در این قسمت دو هم سعی داریم کاری موزیکال با قصه جذاب و آموزنده به مخاطب ارائه دهیم .
وی درباره داستان قسمت دوم گفت: داستان پنج سال بعد روایت شده و مادر آهوی پیشونی سفید به دنبال بچه‌اش می گردد.
کارگردان تحسین شده سینما درباره زمان تولید قسمت دوم گفت: ساخت و ساز و دکورهای فیلم زمان‌بر است و از اهمیت زیادی برخوردار است دکورسازی را آغاز کردیم و احتمالاً نیمه تیرماه فیلم را جلوی دوربین می‌بریم . قول می دهیم که کاری بسازیم که شایسته کودک و نوجوان ایرانی باشد . اگر سالها برای ساخت قسمت دوم صبر کردم به این دلیل بود که از ساخت اثر بی‌مایه پرهیز کنم. با توجه به سالها فعالیت در آموزش و پرورش تلاش می‌کنم کاری بسازم که بتواند فضای شادمانه و موزیکال به همراه آموزش مفاهیم برای این گروه سنی داشته باشد.
بنابراین گزارش، «پیشونی سفید2» توسط سید جواد هاشمی نویسندگی شده و کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده خودش است. «آهوی پیشونی سفید و اختاپوس» فیلم موزیکال جذابی بود که توانست نظر مخاطب را جلب کند و یکبار دیگر رونقی به سینمای کودک و نوجوان دهد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۷۶۳/پیشونی_سفید۲_نیمه_تابستان_کلیدمی_خورد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: