Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:37:03 GMT

اعزام نوجوان محلاتی به اردوی آمادگی تیم ملی تیر و کمان بزرگسالان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۸۰۶/اعزام_نوجوان_محلاتی_به_اردوی_آمادگی_تیم_ملی_تیر_و_کمان_بزرگسالان

اعزام نوجوان محلاتی به اردوی آمادگی تیم ملی تیر و کمان بزرگسالان

مهدی یزدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بهاره رضایی نوجوان کماندار به اردوی آمادگی ورزشکاران تیم ملی کامپوند و ریکرو برای اعزام به مسابقات برون مرزی به شهرستان امیدیه استان خوزستان اعزام شد.
وی اظهارکرد: این اردوی آمادگی از 27 دی ماه تا 16 بهمن ماه با شرکت 31 ورزشکار از 13 استان کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یزدی افزود: این ملی پوش تیر و کمان که به عنوان تنها نماینده استان مرکزی به اردو دعوت شده، اینک دانش‌آموز پیش دانشگاهی از دبیرستان الزهرا (س) محلات است.
رئیس اداره ورزش و جوانان محلات گفت: نوجوان ملی پوش محلاتی، در رقابت های جهانی تیر و کمان آرژانیتن تا مرحله یک هشتم نهایی راه یافت و توانست کماندارانی از کشورهای انگلیس و استرالیا را شکست دهد.
یزدی افزود: این نوجوان با شکست مقابل مکزیک، از راهیابی به مرحله بعد بازماند و در جایگاه هشتم جهان قرار گرفت.
شهرستان محلات با 55 هزار نفر جمعیت دارای سه هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۸۰۶/اعزام_نوجوان_محلاتی_به_اردوی_آمادگی_تیم_ملی_تیر_و_کمان_بزرگسالان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: