Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:50:09 GMT

نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله موسوی اردبیلی و سلیم موذن‌زاده اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۸۵۰/نخستین_سالگرد_ارتحال_آیت_الله_موسوی_اردبیلی_و_سلیم_موذن_زاده_اردبیل_برگزار_می_شود

نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله موسوی اردبیلی و سلیم موذن‌زاده اردبیل برگزار می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد استاد سلیم موذن‌زاده اردبیل و آیت‌الله موسوی فردا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد اعظم اردبیل برگزار می‌شود.

جواد زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله موسوی اردبیلی و استاد سلیم موذن‌زاده فردا از ساعت 14 الی 16 در مسجد اعظم اردبیل برگزار می‌شود که در این مراسم اقشار مختلف مردم، مسئولان و میهمانان داخلی و خارجی نیز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمهیدات ا لازم برای برگزاری مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله موسوی اردبیل و استاد سلیم موذن‌زاده انجام شده است، افزود: این دو شخصیت سرمایه بزرگ معنوی و فرهنگی برای استان و کشور بودند که فردا مراسمی در شان و جایگاه این دو شخصیت برگزار می‌شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد ارتحال استاد سلیم موذن‌زاده اردبیل و آیت‌الله موسوی با حضور مداحان بنام و مطرح برگزار می‌شود و در این مراسم علاوه بر اجرای مداحی برنامه‌های دیگری نیز برگزار خواهد شد تا یاد این دو شخصیت استان اردبیل را گرامی بداریم.

وی اظهار کرد: آیت‌الله موسوی اردبیلی یکی از شخصیت‌های بزرگ علمی و معنوی بود که در طول عمر خود برنامه‌های فرهنگی و علمی زیادی را بر جای گذاشت و تاثیر مهمی در فرهنگ و آداب و سنن استان اردبیل داشت و همچنین استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی نیز به عنوان مداح بنام و پرآوازه استان اردبیل که شهرت جهانی داشت یکی از افتخارات مردم منطقه به حساب می‌آمد.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۸۵۰/نخستین_سالگرد_ارتحال_آیت_الله_موسوی_اردبیلی_و_سلیم_موذن_زاده_اردبیل_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: