Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@06:02:48 GMT

بیانیه کانون هواداران ذوب آهن در خصوص اتفاقات بازی ذوب آهن و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۸۶۶/بیانیه_کانون_هواداران_ذوب_آهن_در_خصوص_اتفاقات_بازی_ذوب_آهن_و_پرسپولیس

بیانیه کانون هواداران ذوب آهن در خصوص اتفاقات بازی ذوب آهن و پرسپولیس

کانون هواداران باشگاه ذوب آهن به اتفاقات و فحاشی های هواداران تیم پرسپولیس تهران واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کانون هواداران باشگاه ذوب آهن بیانیه‌ای را برای اتفاقات بازی با پرسپولیس صادر کرد.

انون هواداران باشگاه ذوب آهن در بیانیه ای ضمن ابراز تقدیر و تشکر از هواداران خونگرم و با فرهنگ باشگاه و تیم فوتبال ذوب آهن، پیرامون برخی مسائل رخ داده در روز بازی با پرسپولیس تهران توضیحاتی را ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین بیانیه آمده است:

خدای بزرگ را شاکریم که دیگربار حماسه ای بزرگ و از یاد نرفتنی در ورزشگاه فولادشهر رقم خورد و تیم فوتبال محبوب ذوب آهن، پیروز و سربلند از یک رقابت سخت با تیم پرطرفدار پرسپولیس تهران بیرون آمد و همدلی و یکدلی بازیکنان و کادر فنی، مدیریت و پرسنل باشگاه و هواداران همیشه در صحنه و گرانقدر، بار دیگر باشگاه قدیمی و حرفه ای ذوب آهن را در برابر ورزش ایران به بهترین شکل سرافراز نمود.

این کانون ضمن تبریک بی پایان به همه هواداران خونگرم و عزیز باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، از حضور پرشور این مردان روزهای سخت تقدیر و تشکر می نماید و امیدواریم که با تلاش مجموعه باشگاه ذوب آهن و با درایت دکتر سعید آذری مدیرعامل فرهیخته و پرتوان این مجموعه، بتوانیم بیش از پیش در خدمت رفاه و شادی این هواداران واقعی باشیم.

هوادارانی که بدون شک از مودب ترین، با فرهنگ ترین و اخلاق مدارترین هواداران فوتبال در کشور هستند و همواره مورد بی احترامی و حرمت شکنی هواداران دیگر تیم ها قرار گرفته اند بدون آنکه در مقام پاسخگویی و جبران قرار گیرند.

هواداران مظلوم ذوب آهن همواره و حتی در ورزشگاه خانگی فولادشهر نیز مورد هجمه قرار گرفتند و این مساله به عینه در دیدار اخیر ذوب آهن پرسپولیس به همگان ثابت شد. در حالی که بسیاری از هواداران ذوب آهن در ورزشگاه خانگی خود در روی قسمت جنوبی ورزشگاه معروف به تپه چمن، مسابقه تیم محبوب خود را به تماشا نشستند، حدود ۹۰ درصد ورزشگاه در اختیار هواداران تیم میهمان قرار گرفت که با فحاشی و توهین، در تمام طول بازی هواداران مودب و بی حاشیه ذوب آهن را مورد حمله گفتاری خود قرار دادند.

این در حالی است که در ورزشگاه آزادی که ورزشگاه اختصاصی تیم های سرخابی پایتخت محسوب می شوند، همواره هواداران ذوب آهن را در گوشه شمال شرقی ورزشگاه و در دورترین نقطه و فاصله به زمین چمن استقرار می دهند که هیچ صدایی در طرفداری از تیم فوتبال ذوب آهن به گوش کسی نرسد.

در هرحال خدای را شاکریم که با همت مدیریت، پرسنل، بازیکنان و کادر فنی باشگاه، پیروز و سربلند از این آزمون سخت بیرون آمدیم. کمترین انتظار و درخواست کانون هواداران باشگاه ذوب آهـن از مدیران استانی و متولیان ورزش استان و کشوراین است که درمسابقات پیش رو به ویژه در مسابقه حساس آسیایی با تیم آبی پوش پایتخت، برطبق قانون و آئین نامه های مصوبه عمل شود و سکوهای ورزشگاه فولادشهر را به عدالت تقسیم کنید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۸۶۶/بیانیه_کانون_هواداران_ذوب_آهن_در_خصوص_اتفاقات_بازی_ذوب_آهن_و_پرسپولیس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: