Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:32:19 GMT

ختم پرونده های اختلاف در اندیمشک به صلح و سازش

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۸۷۶/ختم_پرونده_های_اختلاف_در_اندیمشک_به_صلح_و_سازش

ختم پرونده های اختلاف در اندیمشک به صلح و سازش

عبدالعباس زبیدی نیا، رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش و کوشش فراوان اعضاء شعب شورای حل اختلاف اندیمشک به 31 فقره پرونده کیفری و حقوقی با موضوعات مختلف رسیدگی طی یک هفته به صلح و سازش ختم شدند.

وی موضوعات این پرونده ای را مطالبه وجه، چک بلامحل، فروش مال غیر، تهدید، تخریب، ترک انفاق، تمکین، ضرب و جرح و اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/گ
پرونده اختلاف مالی به صلح و سازش ختم شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۸۷۶/ختم_پرونده_های_اختلاف_در_اندیمشک_به_صلح_و_سازش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: