Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@05:53:35 GMT

رسولی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۶۱۵/رسولی_به_عنوان_رئیس_دانشگاه_آزاد_واحد_اردبیل_انتخاب_شد

رسولی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل انتخاب شد

در حکمی از سوی فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسحاق رسولی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در حکمی از سوی فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسحاق رسولی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل انتخاب شد و مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اردبیل به‌زودی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق رسولی جایگزین علی شامل به عنوان رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل انتخاب شد و از این پس به عنوان رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل فعالیت خود را آغاز می‌کند.

اسحاق رسولی سابقه استاد دانشگاه و رئیس دانشکده خبر اردبیل، رئیس هیئت عالی نظارت دانشگاه آزاد، رئیس دفترهم‌اندیشی اساتید دانشگاه آزاد، عضو کمیسیون هیئت امنای دانشگاه آزاد اردبیل و عضو هیئت مرکزی بسیج رسانه اردبیل و فعالیت‌های زیادی در عرصه‌های علمی پژوهشی و فناوری داشته است.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۱۵/رسولی_به_عنوان_رئیس_دانشگاه_آزاد_واحد_اردبیل_انتخاب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: