Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@05:14:23 GMT

مدل روسری سنتی و ترکمنی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۶۳۶/مدل_روسری_سنتی_و_ترکمنی

مدل روسری سنتی و ترکمنی

روسری سنتی سبکی پرطرفدار از روسری‌های زنانه است که همانطور از اسمش پیدا است طرح‌های سنتی ایرانی دارد، روسری‌های سنتی معمولا قواره بزرگ و نخی هستند که از روی سر لیز نمیخورند. از دختران جوان تا زنان میانسال مشتری روسری‌های سنتی هستند، زیرا این روسری‌ها برای خانم‌ها در سنین مختلف مناسب هستند، کسانی که به سبک و طرح‌های سنتی علاقه دارند از این روسری‌ها استقبال میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روسری‌های ترکمنی که به آن‌ها چارقد ترکمنی هم گفته میشود جزو روسری‌های سنتی محسوب میشوند که قواره بزرگ، ریشه دار، نخی و با طرح‌های گل گلی هستند. روسری ترکمنی پوشش زیبای زنان ترکمن است که پایشان به شهر‌های دیگر هم باز شده است، این روسری‌های سنتی امروزه در تمام شهر‌های ایران مد هستند و پرطرفدار. چند سالی است که خانم‌های ایرانی حسابی به روسری‌های ترکمنی علاقه نشان داده و از آن‌ها استقبال میکنند. در ادامه زیباترین مدل روسری های سنتی و ترکمن را مشاهده می کنید.             منبع::نمناک  

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۳۶/مدل_روسری_سنتی_و_ترکمنی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: