Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@08:22:33 GMT

بزرگترین رویداد CNG به زودی کلید می‌خورد/ حضور 28 کشور دنیا در کنفرانس ANGVA-2017

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۶۵۴/بزرگترین_رویداد_cng_به_زودی_کلید_می_خورد_حضور_۲۸_کشور_دنیا_در_کنفرانس_angva_۲۰۱۷

بزرگترین رویداد CNG به زودی کلید می‌خورد/ حضور 28 کشور دنیا در کنفرانس ANGVA-2017

اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور در گفت‌‌و گو با خبرنگارگروه اقتصادی ایسکانیوز؛ از برگزاری هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی ANGVA-2017 در آبان‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: ایران نخستین دارنده بزرگترین ناوگان حمل و نقل گازسوز دنیا است، در هیمن راستا موفق شد که براساس رایزنی‌های صورت گرفته میزبانی بزرگ ترین رویداد بین المللی صنعت حمل ونقل گازسوز، با عنوان همایش و نمایشگاه دوسالانه انجمن خودروهای گازسوز آسیا و اقیانوسیه (ANGVA2017) را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در این کنفرانس بیش از 28 کشور دنیا حضور خواهند داشت که از مجموع آنها 14 کشور عضو آنگوا هستند.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی تاکید کرد: توسعه تعاملات بین‌الملل، استانداردسازی و بهبود عملکرد صادرات، بهبود عملکرد در سوخت‌های جایگزین و ترویج توسعه مصرف سوخت‌های جایگزین همچنین استفاده بهینه از منابع انرژی و کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی و درنهایت به کار گیری سوخت‌های تجدید پذیر از مهم‌ترین اهداف این رویداد است که می‌توان به آن اشاره کرد.

گفتنی است در این کنفرانس بیژن زنگنه وزیر نفت، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور سخنرانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است برای نخستین بار در کشور، هفتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی خودروهای گازسوز آسیا و اقیانوسیه ANGVA2017)) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از تاریخ 9 لغایت 11 آبان ماه در محل مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

402

سی ان جی سوخت انجمن خودرو توسعه تعاملات بین المللی منابع انرژی استانداردسازی مصرف سوخت بهینه سازی انرژی الودگی زیست محیطی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۵۴/بزرگترین_رویداد_cng_به_زودی_کلید_می_خورد_حضور_۲۸_کشور_دنیا_در_کنفرانس_angva_۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: