Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:11:29 GMT

تهدید به قتل برادر برای گرفتن بله از خواهر توسط مرد عاشق پیشه/ حمله زنبور‌ها به خانه‌ای در تهران/ خودکشی جراح ارتوپد پس از رهایی از طناب دار

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۶۵۵/تهدید_به_قتل_برادر_برای_گرفتن_بله_از_خواهر_توسط_مرد_عاشق_پیشه_حمله_زنبور_ها_به_خانه_ای_در_تهران_خودکشی_جراح_ارتوپد_پس_از_رهایی_از_طناب_دار

مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه؛ هفدهم مهرماه) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه؛ هفدهم مهرماه) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تهدید به قتل برادر برای گرفتن بله از خواهر توسط مرد عاشق پیشه

مرد متأهلی که از دختر جوانی خواستگاری کرده و از او پاسخ منفی شنیده بود، با ارسال پیامک‌‌هایی دختر و خانواده او را تهدید به مرگ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودسوزی مرد 37 ساله با بنزین به دلیل اختلاف خانوادگی

مردی 37 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی، با بنزین خود را در مقابل همسر و خانواده او به آتش کشید.

خودکشی جراح ارتوپد در ویلای شمال پس از رهایی‌ از طناب دار

جراح ارتوپد پس از اینکه از مجازات قصاص پدرش رهایی یافت، در ویلای شخصی‌‌اش خودکشی کرد.

حمله زنبور‌ها به اتاق خواب ساختمانی در تهران

تعداد زیادی زنبور صبح امروز به اتاق خواب یک ساختمان مسکونی در تهران حمله کردند.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۵۵/تهدید_به_قتل_برادر_برای_گرفتن_بله_از_خواهر_توسط_مرد_عاشق_پیشه_حمله_زنبور_ها_به_خانه_ای_در_تهران_خودکشی_جراح_ارتوپد_پس_از_رهایی_از_طناب_دار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: