Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@03:01:04 GMT

ثابت شدن عدد صدور پروانه در تهران / ارایه سالانه 8 هزارو 600 درخواست به شهرداری در دو سال گذشته

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۶۷۰/ثابت_شدن_عدد_صدور_پروانه_در_تهران_ارایه_سالانه_۸_هزارو_۶۰۰_درخواست_به_شهرداری_در_دو_سال_گذشته

ثابت شدن عدد صدور پروانه در تهران / ارایه سالانه 8 هزارو 600 درخواست به شهرداری در دو سال گذشته

گروه اجتماعی- معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران از ثابت شدن عدد صدور پروانه در تهران در دو سال اخیر خبر داد و گفت: با ایجاد روکود در بازار مسکن درخواست صدور پروانه در کلان شهر تهران در دو سال گذشته، سالانه برابر با 8 هزار و 600 مورد بوده است.

پژمان پشمچی زاده معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری افکار نیوز با بیان این که تعداد صدور پروانه در دو سال گذشته در شهرداری تهران به عددی ثابتی حدود 8 هزار و 600 رسیده است، عنوان کرد: با ایجاد رکود در حوزه مسکن و ساختمان شاهد کاهش تعداد درخواست صدور پروانه در پایتخت بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که این امر بیانگر این است که جریان ثابتی در حوزه نوسازی و ساخت و ساز بدون توجه به معادلات اقتصادی بازار مسکن وجود دارد، عنوان کرد: حتی با در نظر گرفتن شرایط رکود ضرورت نوسازی ایجاب می کند که در کمترین حالت ممکن در تهران سالانه بیش از 8 هزار پروانه ساخت و ساز صادر شود.

معاون شهردار تهران در پایان با تاکید بر ضرورت نوسازی در شهر اظهار کرد: آمارهای ارایه شده در مورد تعداد واحدهای مسکونی خالی در پایتخت که عدد 500 هزار را نشان می دهد هر چند که از دید ما در از واقعیت است اما دلیلی برای غافل شدن از ضرورت نوسازی در پایتخت نیست.

لیلا موسوی نسب

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۷۰/ثابت_شدن_عدد_صدور_پروانه_در_تهران_ارایه_سالانه_۸_هزارو_۶۰۰_درخواست_به_شهرداری_در_دو_سال_گذشته را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: