Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:37:19 GMT

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد رشد 9 درصدی واردات خودرو از طریق بندر خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۷۰۹/مدیرکل_بندر_و_دریانوردی_خرمشهر_خبر_داد_رشد_۹_درصدی_واردات_خودرو_از_طریق_بندر_خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد رشد 9 درصدی واردات خودرو از طریق بندر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عادل دریس ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 7هزار و 953 TEU عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در این بندر به ثبت رسیده است.

وی افزود: این میزان تخلیه و بارگیری کانتینر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 84 درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه خاطرنشان کرد: طی این مدت تخلیه و بارگیری 97 هزار و 417تن کالا در بندر خرمشهر به انجام رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 20 درصدی برخوردار است.

دریس تصریح کرد: در این بازه زمانی 57 هزار و 175 تن کالا از بندر خرمشهر به کشور کویت بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 87 درصدی داشته است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: عمده بار صادراتی به کشور کویت را مصالح ساختمانی، مواد معدنی و مواد غذایی تشکیل می‌دهد.

وی همچنین میزان تردد مسافر از طریق پایانه بین المللی مسافری خلیج فارس بندر خرمشهر از ابتدای سال جاری تاکنون را 207 هزار و 228 نفر عنوان کرد.

دریس میزان واردات خودرو به بندر خرمشهر طی این مدت را یک هزار و 340 دستگاه اعلام کرد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 9 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر اضافه کرد: در این محدوده زمانی تردد 7 هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین و 272 فروند شناور در بندر خرمشهر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۷۰۹/مدیرکل_بندر_و_دریانوردی_خرمشهر_خبر_داد_رشد_۹_درصدی_واردات_خودرو_از_طریق_بندر_خرمشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: