Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@18:25:31 GMT

نفرات برتر جشنواره ملی ادبی و هنری ماه در برکه در کاشان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۷۵۳/نفرات_برتر_جشنواره_ملی_ادبی_و_هنری_ماه_در_برکه_در_کاشان_اعلام_شد

نفرات برتر جشنواره ملی ادبی و هنری ماه در برکه در کاشان اعلام شد

دبیر چهارمین جشنواره ملی ماه در برکه گفت: نفرات برتر چهارمین جشنواره ملی ادبی و هنری ماه در برکه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمد غلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 300 اثر از اقصی نقاط کشور به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از پایان مهلت ارسال آثار بلافاصله داوری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر چهارمین جشنواره ملی ادبی و هنری ماه در برکه با بیان اینکه به جهت بررسی آثار داوران ساعت‌ها وقت صرف کردند، افزود: پس از بررسی آثار رسیده از بین آثار سه نفر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

غلامی خاطرنشان کرد: در بخش شعر به ترتیب محسن کاویانی و حسن خسروی از قم و فاطمه حلیمیان از مشهد نفرات اول تا سوم جشنواره معرفی شدند و همچنین هیأت داوران اشعار علی سلیمانی، علی فردوسی، حسین طاهری را نیز شایسته تقدیر دانست.

وی ضمن اشاره به برگزیدگان بخش پیامک چهارمین جشنواره ملی ادبی و هنری ماه در برکه خاطرنشان کرد: در بخش پیامک ادبی نیز معصومه حیدری، مهدی مولایی، فائزه خیامی نژاد به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش تسنیم آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی هنری ادبی ماه در برکه پنجشنبه 16 شهریور ساعت 20:30 الی 22:30 با حضور مسئولان و شعرخوانی شاعران مطرح کشور در مهدیه سفیدشهر آران و بیدگل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۷۵۳/نفرات_برتر_جشنواره_ملی_ادبی_و_هنری_ماه_در_برکه_در_کاشان_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: