Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:27:36 GMT

راز خودکشی استاد و شاگرد با جمله «صاحب این پروفایل مُرد، مبارک خیلی‌ها» لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۴۴۹/راز_خودکشی_استاد_و_شاگرد_با_جمله_صاحب_این_پروفایل_م_رد_مبارک_خیلی_ها_لو_رفت

راز خودکشی استاد و شاگرد با جمله «صاحب این پروفایل مُرد، مبارک خیلی‌ها» لو رفت

سرهنگ صادق ضرونی رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اظهار کرد: عصر جمعه ۱۳ بهمن ماه مأموران کلانتری از وقوع یک حادثه هولناک با خبر شدند.

 

وی افزود: مأموران پلیس دریافتند دو زن جوان اقدام به خودکشی کرده که پیکر بی جان آنها به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شده است.

 

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید پس از بررسی میدانی دریافتند دو زن جوان ۲۴ و ۱۸ ساله در یک آرایشگاه زنانه در منطقه قلعه‌ حسن‌خان به عنوان استاد و شاگرد مشغول کار بودند که دست به خودکشی زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: یکی از مشتریان این آرایشگاه‌ها که همسایه این دو زن نیز بوده از طریق پروفایل یکی از این دو نفر متوجه اقدام به خودکشی آنها می‌شود.

 

 سرهنگ ضرونی گفت:این همسایه به ناگاه در صفحه پروفایل این دو نفر با نوشته‌ «صاحب این پروفایل مُرد، مبارک خیلی‌ها» و سپس پروفایل بعدی که نوشته شده بود «تمام شد الفاتحه مع الصلوات»‌ مواجه می‌شود.

 

وی گفت: زن همسایه با دیدن این متن‌ها مشکوک شده و سریعاً‌ به آرایشگاه مراجعه می‌کند که پس از مراجعه به آرایشگاه متوجه سرفه هر دو زن متأهل شده که یکی از آنان دارای دو فرزند بود.

 

 سرهنگ ضرونی گفت:دستورات قضایی لازم در صورت چگونگی و علت خودکشی و فوت این دو نفر توسط مراجع قضایی اخذ شده و این موضوع در حال بررسی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۴۴۹/راز_خودکشی_استاد_و_شاگرد_با_جمله_صاحب_این_پروفایل_م_رد_مبارک_خیلی_ها_لو_رفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: