Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@10:09:32 GMT

نیاز تهران به ۴۰ کلانتری جدید/ تشکیل جلسه با فرمانداری واستانداری برای افزایش کلانتری‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۴۵۲/نیاز_تهران_به_۴۰_کلانتری_جدید_تشکیل_جلسه_با_فرمانداری_واستانداری_برای_افزایش_کلانتری_ها

نیاز تهران به ۴۰ کلانتری جدید/ تشکیل جلسه با فرمانداری واستانداری برای افزایش کلانتری‌ها

رییس پلیس پایتخت گفت: ۴۰ کلانتری باید به تهران اضافه شود.

سردارحسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعداد کلانتری‌های پایتخت و مساحت حوزه استحفاظی برخی کلانتری‌ها اظهارکرد: بعضی از کلانتری‌ها حوزه استحفاظی گسترده‌ای دارند و حجم جرائم با نیرو، عده و عُده آن‌ها تطابق ندارد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای امنیت باید 40 کلانتری در تهران اضافه شود، گفت: این مصوبه برای حدود یک دهه پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی درباره اقدامات انجام شده در این خصوص نیز گفت: چندین جلسه با فرمانداری و استانداری در این خصوص برگزار کردیم و آنها هم به این موضوع اعتقاد داشتند؛ اما هیچ اتفاقی تاکنون نیفتاده و نتیجه‌ای حاصل نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۴۵۲/نیاز_تهران_به_۴۰_کلانتری_جدید_تشکیل_جلسه_با_فرمانداری_واستانداری_برای_افزایش_کلانتری_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: