Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@12:09:05 GMT

تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۴۶۳/تجاوز_به_دختر_۲۱_ساله_توسط_۲_جوان_مست_داخل_ماشین_فیلم_و_عکس

تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دو جوان 24 ساله در لندن به اتهام تجاوز به دختر 21 ساله در ماشین به 11 سال زندان محکوم شدند.

حجم ویدیو: 5.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دو مرد جوان در لندن به اتهام تجاوز Rape به یک دختر به 11 سال زندان Prison محکوم شدند.

طبق گزارش پلیس، متهمان بلال احمد 24 ساله به همراه دوستش میزاد میاه 24 ساله، پس از این که دختر 21 ساله ای را در کنار برج هملت در لندن سوار کردند به یک فروشگاه مواد غذایی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که قربانی داخل ماشین منتظر آن ها نشسته بود، دو متهم به داخل مغازه رفتند و دو نوشیدنی غیرمجاز الکلی خریدند.

آن ها پس از این که به داخل ماشین برگشتند و با نوشیدن الکل به شدت مست شدند به اجبار دست و پا و بینی دختر جوان را گرفتند و در دهانش مقداری از نوشیدنی الکلی ریختند.

دو جوان بعد از این که از مستی و بیحالی دختر مطمئن شدند او را در ماشین مورد تجاوز جمعی قرار دادند.

به گفته قربانی، وی بعد از این که به هوش آمد و هوشیاری خود را به دست آورد متوجه شد در کنار خیابان در حالی که فقط لباس زیر به تن دارد رها شده است.

قربانی پس از بهبودی حالش به اداره پلیس Police مراجعه کرد و با طرح شکایت تجاوز از مقامات پلیس خواستار دستگیری دو مهاجم متجاوز Rapist شد.

ماموران پلیس، بلال احمد و میزاد را در فرودگاه حین خروج از کشور دستگیر کردند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر کاهش شدید قیمت مسکن از بهمن ماه ! مخفی شدن زن سرشناس داخل چمدان از ترس عکاس ها ! + عکس قیمت طلا به بالاترین رقم یک هفته گذشته رسید ایرج ناصری مسن ترین سرباز ایران است! اوبه تازگی و در 42 سالگی به سربازی رفت + عکس باورنکردنی به یک «خانم جوان و مجرد و منعطف» نیازمندیم! / این آگهی ها بی شرمانه اند + سند شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس تجاوز بی شرمانه نامادری به پسر 14 ساله شوهرش + عکس تجاوز خواستگار به شیرین تا جواب بله بگیرد! خانم معلم ملک الشعرای بهار چه کسی بود؟! / باور نمی کنید +عکس ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طرفداران یک دزد با سنگ به پلیس حمله کردند / درآبادان رخ داد

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۴۶۳/تجاوز_به_دختر_۲۱_ساله_توسط_۲_جوان_مست_داخل_ماشین_فیلم_و_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: