Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:27:51 GMT

ایموجی‌های سامسونگ به‌روزرسانی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۵۶۳/ایموجی_های_سامسونگ_به_روزرسانی_شد

ایموجی‌های سامسونگ به‌روزرسانی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای تصاویر و شکلک‌ها ایموجی‌ها صورتک‌هایی هستند که در پیام‌رسان ها برای بروز حس و حالمان از آنها استفاده می‌کنیم. ایموجی به معنی "شخصیت تصویر" است که در عصر جدید فناوری روز به روز در حال آپدیت شدن است.

طبق آخرین اخباری که سامسونگ منتشر کرده‌است ایموجی‌های موجود در گوشی‌های این شرکت  به تازگی به‌روز رسانی شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکلک‌های جدید را در تصویر زیر مشاهده‌ می‌کنید.

انتهای پیام/

آپدیت ایموجی‌های سامسونگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۵۶۳/ایموجی_های_سامسونگ_به_روزرسانی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: