Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:59:23 GMT

برخورد سواری با اتوبوس در جاده جهرم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۶۱۲/برخورد_سواری_با_اتوبوس_در_جاده_جهرم

برخورد سواری با اتوبوس در جاده جهرم

رییس پلیس راه شمال استان فارس از کشته شدن 2 نفر بر اثر برخورد سواری پژو با اتوبوس در محور جهرم به لار خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد احمدی، دوشنبه 7 خرداد اعلام کرد: در حادثه‌ای که صبح امروز در کیلومتر 30 محور جهرم به لار رخ داد، 2 نفر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

احمدی گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی پژوه 405 با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد کرد که 2 سرنشین خودروی سواری در دم جان باختند و برخی از سرنشینان اتوبوس دچار مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه شمال فارس علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ سواری اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شاهدان این حادثه که مقابل پمپ بنزین چاتیز در محور جهرم به لار حادث شد، از مصدومیت تعدادی از سرنشینان اتوبوس خبر دادند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۶۱۲/برخورد_سواری_با_اتوبوس_در_جاده_جهرم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: