Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:02:28 GMT

آغاز بهسازی 7 پایانه‌ی مسافربری کرج

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۶۴۱/آغاز_بهسازی_۷_پایانه_ی_مسافربری_کرج

آغاز بهسازی 7 پایانه‌ی مسافربری کرج

کرج - ایرنا- سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و با همکاری معاونت‌ حمل و نقل و ترافیک و معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج ، مطالعات ساخت مراحل دوم و بهسازی 7 پایانه‌ سطح شهر را آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: این مطالعات و بررسی‌های تخصصی در زمینه ابعاد مختلف پایانه های شهری، بهسازی و امکان‌سنجی راه‌اندازی مراحل دوم با حضور کارشناسان این سازمان و حوزه‌های فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیز صدرنژاد، افزود: اقدام یاد شده بر مبنای مطالعات تخصصی، موضوعی حائز اهمیت در مدیریت شهری است که با هدف کسب بازدهی حداکثری از اقدامات و بالابردن کیفیت خدمات ارائه شده در شهرها صورت می‌پذیرد.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی پایانه‌های مسافربری سطح شهر در سال‌های گذشته، بعضاً بدون نیازسنجی‌های تخصصی لازم و تحلیل ابعاد مرتبط با این مراکز بوده که برخی مشکلات ترافیکی در نقاط پرتردد شهر معلول همین موضوع است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر گفت: پایانه های شهید چمران، شهید سلطانی، پایانه عبوری البرز، پایانه عبوری 45 متری گلشهر، پایانه میدان دانشگاه حصارک، پایانه رجایی‌شهر و پایانه‌ی شهید سلطانی شرقی(ایستگاه تاکسی‌های تهران) مورد مطالعه و بررسی قرار گرفتند تا نیازهایی همچون بهسازی، اصلاح هندسی و احداث فازهای دوم در این پایانه ها، مبتنی بر امکان‌سنجی های تخصصی در دستور اجرا قرار گیرد.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۶۴۱/آغاز_بهسازی_۷_پایانه_ی_مسافربری_کرج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: