Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@00:34:57 GMT

جوانان، زینت جامعه هستند/پایداری جامعه در گرو اعتماد مسئولین به جوانان است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۰۵۵/جوانان_زینت_جامعه_هستند_پایداری_جامعه_در_گرو_اعتماد_مسئولین_به_جوانان_است

جوانان، زینت جامعه هستند/پایداری جامعه در گرو اعتماد مسئولین به جوانان است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در فرهنگسرای خانه جوان ارومیه برگزار شد، بابیان اینکه موضوع جوانان از سال 71 به طور رسمی آغاز شده‌است، بیان کرد: مشکلات و دغدغه‌های جوانان حل نشده و همچنان پابرجا باقی مانده‌است.

وی ادامه داد: طی جلساتی که در ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد قرار بود تا دغدغه‌ها و مشکلات جوانان در جلسات مطرح و رفع گردد ولی امروز واقعیت امر چیز دیگری بوده و هیچ جلسه ای در حل مشکلات جوانان موثر نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرامی خاطرنشان کرد: امروز نه تنها مشکلات و دغدغه‌های جوانان حل نشده بلکه همچنان پابرجا باقی مانده و ما باید به جوانان که زینت جامعه هستند نگاه ویترین گونه نداشته و مسئولین به آنان اعتماد کنند.

وی بابیان اینکه مشکلات جوانان با برگزاری جلسات و جشنواره های مختلف حل نخواهد شد، تصریح کرد: حل مشکلات جوانان نیازمند راه چاره‌ای اساسی بوده تا درخصوص مرتفع کردن این دغدغه‌ها به خوبی اندیشید.

رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه یادآور شد: امروزه با جوان هراسی، عدم باور و اعتماد به جوانان و فرصت سوزی جوانان در جامعه روبرو بوده و پایداری یک جامعه در گرو اعتماد مسئولین به جوانان و ریسک پذیری آنان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۰۵۵/جوانان_زینت_جامعه_هستند_پایداری_جامعه_در_گرو_اعتماد_مسئولین_به_جوانان_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: