Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@06:14:17 GMT

بهزیستی شهریه دانشجویان معلول و تحت حمایت را پرداخت می کند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۰۶۲/بهزیستی_شهریه_دانشجویان_معلول_و_تحت_حمایت_را_پرداخت_می_کند

بهزیستی شهریه دانشجویان معلول و تحت حمایت را پرداخت می کند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۸۰ درصد شهریه تمامی دانشجویان معلول و تحت پوشش بهزیستی مشغول به تحصیل دردانشگاه آزاد و شعب آن در تمامی مقاطع تحصیلی توسط بهزیستی استان زنجان پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، محمد محمدی با اشاره به تفاهم نامه های سازمان بهزیستی اظهار کرد: در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور و به منظور تحقق اصل عدالت‌محوری و ایجاد فرصت های برابر برای رشد ، شکوفایی علمی و فرهنگی همه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی، تمام دانشجویان تحت پوشش این سازمان در تمام مقاطع تحصیلی از میزان ۲۰درصد تخفیف شهریه تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ و نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دانشجویان سرمایه های با ارزش جامعه هستند و باید برای توسعه اجتماعی و ریشه کن کردن فقر در جامعه زمینه تحصیل این قشر از جامعه فراهم گردد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: 71 نفردانشجو در مقطع کاردانی ، 160 نفر در مقطع کارشناسی ، 37 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 5 نفر در مقطع دکتری در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی در حال تحصیل هستند.

 

محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی ما آموزش در همه مقاطع مختلف تحصیلی است بر همین اساس حفظ و ارتقاء سلامت، بهبود رفاه و کیفیت زندگی این قشر بسیار مورد حائز اهمیت است.

 

وی یادآور شد: در راستای اجرای ماده ۸ قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و همزمان با هدف برابرسازی فرصت‌های آموزشی و تحصیلی شهریه این دانشجویان از طریق بهزیستی پرداخت می شود.

 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه داشتن تأییدیه کمیسیون پزشکی، گزارش مددکاری و مدارک مبنی بر انتخاب واحد و پذیرش در کنکور از مدارک مورد نیاز برای پرداخت شهریه دانشجویان معلول است تصریح کرد: برمبنای دستورالعمل های موجود بهزیستی این مهم دردانشگاههای آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی و علمی کاربردی توسط بهزیستی پرداخت می گردد.

 

وی گفت: در حال حاضر 273 نفر دانشجو معلول و فرزندان تحت پوشش بهزیستی از جمله گروه های دریافت کننده هزینه دانشجویی در دو بخش توانبخشی و اجتماعی هستند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۰۶۲/بهزیستی_شهریه_دانشجویان_معلول_و_تحت_حمایت_را_پرداخت_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: