Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@18:42:08 GMT

مهم ترین درخواست های نادر قاضی پور از محمد حضرت پور در یک دیدار

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۰۷۶/مهم_ترین_درخواست_های_نادر_قاضی_پور_از_محمد_حضرت_پور_در_یک_دیدار

مهم ترین درخواست های نادر قاضی پور از محمد حضرت پور در یک دیدار

به گزارش برنا آذربایجان غربی، قاضی پور در دیدار با شهردار ارومیه گفت: مطالعه بر راه اندازی ایستگاه های قطار نقده – ارومیه در داخل سطح شهر ارومیه مطابق با استانداردهای روز دنیا با مشارکت شهرداری و تاکید بر جذب گدشگری محیط آن باید در درستور کار قرار بگیرد، همانگونه که در بیشتر شهر های بزرگ جهان چون مسکو، وجود ایستگاه های داخل شهری منجر به ارتباط های بین المللی آن شهر با سرتاسر دنیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی پور با اشاره به مشکل ترافیک در ارومیه اظهارداشت: اتمام مطالعه و اجرای کمربند شرق ارومیه به طول 72 کیلومتر با اجرای 4 تقاطع غیر همسطح که این کمربندی از پلیس راه مهاباد آغاز و در تقاطع غیر هم سطح سرو به کار خود پایان می دهد که با تحقق این مهم روان سازی ترافیک را رقم می خورد.

نماینده مردم ارومیه با انتقاد از وضعیت جاده های منتهی به ارومیه عنوان کرد: نبود جاده های بین شهری مناسب و امن ، که متاسفانه وزارت راه و شهرسازی در این خصوص عملیاتی را اجرا نکرده است و سالهای مدیدی است که محور تک بانده ارومیه – اشنویه مشهور به جاده هزار چاله ،جاده سیلوانا و جاده شهید کلانتری بدلیل وجود بوی نامطبوع به علت فعالیت برخی صنایع شهرک های صنعتی و عدم نظارت محیط زیست از مشکلاتی رنج می برد ،اگرچه این موارد به مدیریت شهری ارومیه ارتباط مستقیمی ندارد ولی از آنجایی که ورودهای این شهر در داخل محدوده واقع است شهرداری می تواند، در رفع معضلات آن کمک شایانی کند.

وی همچنین ایجاد پایانه کوچک تاکسی ها و اتوبوس های شهری در خیابان شورای شهر ارومیه خواستار شد و افزود: شهرداری ارومیه با نیروی انتظامی برای نصب تابلوهای توقف ممنوع با هدف کاهش ترافیک اقدام کند و نیز پارکینگ هایی در طبقات منفی خیابان های سطح شهر ارومیه با اخذ وام از صندوق توسعه ملی برای شهرداری، ایجاد شود.

قاضی پور همچنین بر خرید اتوبوس های برقی تولید داخل و همچنین راه اندازی تراموا شهری با هدف کاهش ترافیک و جابه جایی مسافران شهری در کمترین زمان ممکن مطابق با استاندارهای روز دنیا تاکید کرد.

نماینده مردم ارومیه افزود: مشارکت و همدلی استانداری آذربایجان غربی ، راه وشهرسازی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه با اخذ وام های بلاعوض برای شهرداری، با توجه به اینکه شهر ارومیه از معضل آلودگی رنج می برد، از اقدامات ضروری در این حوزه است.

شهردار ارومیه نیز در این خصوص با بیان اینکه«ایستگاه های قطار نقده – ارومیه در داخل سطح شهر ارومیه ایجاد میشود» گفت: با پیگیرهای صورت گرفته دو ایستگاه قطار داخل شهری در فلکه دریا و تقاطع غیر هم سطح آذربایجان با همکاری شهرداری ارومیه و وزارت راه و شهرسازی ایجاد می شود و همچنین پیش بینی شده است که ایستگاهی نیز در خیابان امام (ره) تازه گشایش یافته ایجاد شود.

وی بر پیگیری و رسیدگی به سایر موارد مطرح شده نیز تاکید کرد.

حضرت پور در پایان این دیدار، تعامل نمایندگان شهر و شهرداری را اقدامی لازم و مثبت ارزیابی کرد و گفتـ: توسعه و پیشرفت شهر ارومیه در سایه تعامل وهمراهی مسئولین و مردم امکانپذیر است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۰۷۶/مهم_ترین_درخواست_های_نادر_قاضی_پور_از_محمد_حضرت_پور_در_یک_دیدار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: