Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@18:20:06 GMT

«بازی نقاب‌ها» در بندر ترکمن کلید خورد/ آغاز بازی آزیتا حاجیان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۰۸۴/بازی_نقاب_ها_در_بندر_ترکمن_کلید_خورد_آغاز_بازی_آزیتا_حاجیان

«بازی نقاب‌ها» در بندر ترکمن کلید خورد/ آغاز بازی آزیتا حاجیان

سریال «بازی نقاب ها» به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام امروز دوشنبه اول آبان ماه در بندر ترکمن کلید خورد و آزیتا حاجیان و سیما خضرآبادی مقابل دوربین رفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «بازی نقاب‌ها» به قلم بهنام علیزاده به نگارش درآمده و در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکیشن‌های این مجموعه شامل بندرترکمن، گنبدکاووس، آغلا و قمیشان خواهد بود و بازیگران آن متشکل از بازیگران تهرانی و ترکمنی است.

«بازی نقاب‌ها» یک ملودرام عاشقانه است و برای نگارش آن تحقیقات بسیاری پیرامون به تصویر کشیدن آداب و سنن این منطقه و قوم ترکمن انجام شده است. داستان «بازی نقاب‌ها» راوی اتفاقاتی است که بین دو طایفه ترکمن می افتد که سال‌هاست با هم کدورت دارند و بازی روزگار سرنوشتی متفاوت را برای آنها رقم می‌زند.

جعفر دهقان، آزیتا حاجیان، سیما خضرآبادی، منوچهر آذر، رزیتا غفاری، بابک انصاری، یلدا قشقایی، مهرداد ضیائی، فرهاد بشارتی و مهسا هاشمی بخشی از بازیگران این سریال هستند و روز گذشته آزیتا حاجیان و سیما خضرآبادی روبروی دوربین قرار گرفتند.

بخشی از عوامل این سریال نیز عبارتند از مدیر فیلمبرداری: عباس عسگری، صدابرداری: رضا کنشلو، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۰۸۴/بازی_نقاب_ها_در_بندر_ترکمن_کلید_خورد_آغاز_بازی_آزیتا_حاجیان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: