Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@00:31:14 GMT

دختران ایرانی که بازی با چین را در استادیوم آزادی بودند(+گزارش تصویری)

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۱۳۹۷۰/دختران_ایرانی_که_بازی_با_چین_را_در_استادیوم_آزادی_بودند_گزارش_تصویری

دختران ایرانی که بازی با چین را در استادیوم آزادی بودند(+گزارش تصویری)

هرچند سال هاست که ورود دختران به استادیوم های فوتبال برای دیدن بازیهای ملی و باشگاهی ممنوع است اما در سال های اخیر تعداد معدودی از دختران موفق شده اند با اجازه و بدون اجازه به استادیوم راه پیدا کنند.
به گزارش عصرایران تنها 24 ساعت پس از دیدار ایران و چین سایت اسپورت سینا که چینی است به ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه آزادی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش منتشر شده هرچند بانوان ایرانی مجوز ورود به استادیوم آزادی را نداشته اند اما همراهی تیم ملی چین فرصت خوبی بود تا چند دختر به استادیوم آزادی و زمان برگزاری بازی ملی وارد شوند.

این فرصت برای راهنمای تور ، متجرم و چند همراه تیم ملی چین فراهم شده بود که با تماشاگران و هواداران تیم ملی چین وارد استادیوم آزادی شوند.
پیش ازاین تلاش هایی برای گرفتن مجوز ورود بانوان به استادیوم ها شده است. حتی در برخی دیدارهای ملی در 3 دوره ریاست جمهوری قبلی شرایط فراهم شد که تعدادی بانوی خبرنگار بازی تیم ملی را از نزدیک ببینند اما به صورت کلی در هنگام مسابقات فوتبال ورود بانوان به استادیوم ها ممنوع است.

ممنوعیت ورود بانوان به استادیوم ها پیش از این در والیبال و بسکتبال وجود نداشت مدتی سخت گیری شد اما در بازی های تیم ملی به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد همیشه تعدادی از بانوان به صورت کنترل شده به استادیوم راه داده می شوند.

سایت چینی در گزارش خود به حضور چند بانوی ایرانی همراه کاروان چین اشاره کرده است اما عکس های منتشر شده فقط یک بانوی ایرانی را نشان می دهد شاید بانوان دیگر مجوز انتشار تصاویرشان را نداده باشند.


منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۹۷۰/دختران_ایرانی_که_بازی_با_چین_را_در_استادیوم_آزادی_بودند_گزارش_تصویری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: