Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:06:42 GMT

کاشت 10 هزار نهال مثمر برای احیای باغ های موقوفه در مراغه+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۱۷۷/کاشت_۱۰_هزار_نهال_مثمر_برای_احیای_باغ_های_موقوفه_در_مراغه_تصاویر

کاشت 10 هزار نهال مثمر برای احیای باغ های موقوفه در مراغه+تصاویر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام فریدون مطهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه با اعلام این خبر گفت : نهال کاری باغ های موقوفه برای احیا و اصلاح باغ های متروکه وقف شده انجام شده است.

 


 وی افزود : بیشترین باغ های استان به مساحت بیش از 300 هکتار و به تعداد بیشتر از 100 باغ برای امورخیریه ، اطعام و احسان حسینی در مراغه وقف شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی این موقوفات نزدیک به 10 درصد اراضی باغی شهری و 3 درصد اراضی باغی روستایی شهرستان را شامل می شود.

 


رئیس اوقاف و امورخیریه مراغه اضافه کرد: وجود موقوفات متعدد در مناطق مختلف شهری و روستایی در این شهرستان نشان از وجود فرهنگ وقف در بین آحاد مردم این خطه از استان است.


وی با اشاره به موقوفه های جدید در این شهرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 5 موقوفه به ارزش بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون ریال به همت خیران وقف شده است.


مطهری ، با بیان اینکه درآمد های حاصل از رقبه و موقوفات فقط براساس محل و نیت واقفان آن استفاده می شود افزود: برای تعمیر 15 باب مسجد از سوی این اداره امسال 960 میلیون ریال هزینه شده است.


شهرستان مراغه دارای 681 موقوفه شامل 231 موقوفه دارای رقبه، 375 مسجد، 75 حسینیه و یک هزار و 861 رقبه است.

 

 

انتهای پیام/خ

 

تعمیر 15 باب مسجد از سوی اداره اوقاف و امور خیریه مراغه  امسال 960 میلیون ریال هزینه   شده است

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۱۷۷/کاشت_۱۰_هزار_نهال_مثمر_برای_احیای_باغ_های_موقوفه_در_مراغه_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: