Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:56:31 GMT

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته پرستاری در بابل

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۴۷۶/جشن_فارغ_التحصیلی_دانشجویان_رشته_پرستاری_در_بابل

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته پرستاری در بابل

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری، دکتر قلی پور رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته پرستاری که در این دانشگاه برگزارشد، گفت: هرگز فارغ التحصیلی پایان کسب علوم نیست و در واقع شروع یک قدمی بزرگ برای ادامه در تحصیلات عالیه می‌باشد.

وی همچنین تاکید کرد: رعایت اخلاق حرفه ای، صداقت و جدیت در کار‌ها نکاتی قابل توجه در امر علوم مراقبتی محسوب می‌شوند که باید سرلوحه فعالیت‌های همه ما قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مراسم متن سوگندنامه دانشجویان قرائت شد و دانشجویان فارغ التحصیل درحضور اساتید برجسته و اولیای خودشان به قرائت سوگند نامه پرداختند و درخصوص انجام وظایف و پیشبرد اهداف سلامت جامعه هم قسم شدند.


مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته پرستاری با حضور ۱۲۰ دانشجوی فارغ التحصل رشته پرستاری ورودی ۱۳۹۲ در بابل برگزار شد.


انتهای پیام/ع


جشن فارغ التحصیلی پرستاران بابلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۴۷۶/جشن_فارغ_التحصیلی_دانشجویان_رشته_پرستاری_در_بابل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: