Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@09:44:33 GMT

قیمت جدید خودروی بسترن B30 اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۵۵۴/قیمت_جدید_خودروی_بسترن_b۳۰_اعلام_شد

قیمت جدید خودروی بسترن B30 اعلام شد

شرکت بهمن موتور که تواید و عرضه خودروهای برند فاو را بر عهده دارد در کمتر از دو هفته از اعلام افزایش قیمت فاو بسترن B30، مجددا بهای کارخانه ای این خودرو را برای مشتریان خود بیش از ۱۷ میلیون تومان افزایش داده است.

به گزارش عصر ایران طبق دعوتنامه های جدید شرکت بهمن موتور برای مشتریان فاو بسترن B30، بهای رسمی این خودرو ۱۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پیش، این شرکت بهای B30 را از ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۱۰۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش داده بود  و هم اکنون نیز افزایش قیمت بیش از ۱۷ میلیون تومان اتفاق افتاده است.

با نگاهی ساده متوجه می شوید که گروه بهمن و بهمن موتور نیز مانند مدیران خودرو، کرمان موتور و… در عرض یک ماه ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت یکی از ارزانترین محصولاتش را افزایش داده است.

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۵۵۴/قیمت_جدید_خودروی_بسترن_b۳۰_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: