Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@18:26:41 GMT

من قاتل پرسپولیس هستم؟/ در موفقیت‌ها اسم من نیست اما در ناکامی‌ها هستم!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۵۶۰/من_قاتل_پرسپولیس_هستم_در_موفقیت_ها_اسم_من_نیست_اما_در_ناکامی_ها_هستم

من قاتل پرسپولیس هستم؟/ در موفقیت‌ها اسم من نیست اما در ناکامی‌ها هستم!

خبرگزاری میزان- مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی جالب است که در موفقیت‌های پرسپولیس اسمی از ما نیست، اما در ناکامی‌ها اسم ما می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با وجود اینکه علی اکبر طاهری ماه‌ها است از باشگاه پرسپولیس رفته، اما هنوز هم خیلی از هواداران پرسپولیس او را مقصر اصلی بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی و حتی قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان آسیا می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  طاهری در این مدت سیاست سکوت را در پیش گرفته بود، اما دقایقی کوتاه با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان صحبت کرد.
واکنش طاهری به اینکه او را مقصر اصلی و به نوعی قاتل تیم پرسپولیس می‌دانند بسیار جذاب بود که متن کامل این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید.
*چه عجب آقای طاهری بالاخره تلفنتان را جواب دادید!
الان هم جایی گیر هستم و اگر شماره شما روی گوشی‌ام نیافتاده بود پاسخ نمی‌دادم.
*این روز‌ها خیلی‌ها دوباره در مورد شما صحبت می‌کنند...
خواهش می‌کنم دعوا راه نیاندازید. من چندی پیش به تلویزیون رفتم و صحبت‌هایم را انجام دادم. کسی که بخواهد بیدار شود باید یک حرکت هم از خواب بلند می‌شود، اما کسی که خودش را به خواب زده باشد نمی‌شود بیدارش کرد. من هم کاری نمی‌توانم بکنم.
*بعد از تمام ناکامی‌ها و اتفاقات تلخی که برای پرسپولیس می‌افتد باز نام شما مطرح می‌شود، جریان چیست؟
چرا من باید جواب ناکامی‌ها را بدهم. اینکه نمی‌شود هر کسی رفت تقصیرات را گردن او بیاندازند. من که نباید جواب ناکامی‌ها را بدهم.
*پس حسابی از این شرایط ناراحت هستید؟
خیلی جالب است که در موفقیت‌های پرسپولیس اسمی از ما نیست، اما در ناکامی‌ها اسم ما می‌آید.
*به اعتقاد خیلی‌ها شاید شما به نوعی قاتل پرسپولیس هستید؟
من قاتل پرسپولیس هستم؟! باشد اشکالی ندارد. شما که از اول بودید و همه چیز را دیدید. امثال شما‌ها که خبرنگار هستید باید در این مورد قضاوت کنید.
*ولی سر مسئله طارمی ...   الان باید جایی بروم. خداحافظ.   گفت‌وگو از میلاد اعظمی
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۵۶۰/من_قاتل_پرسپولیس_هستم_در_موفقیت_ها_اسم_من_نیست_اما_در_ناکامی_ها_هستم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: