Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@18:13:09 GMT

مديرعامل بانک صنعت و معدن به استان هاي خراسان رضوي و شمالي سفر مي‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۵۷۳/مدیرعامل_بانک_صنعت_و_معدن_به_استان_های_خراسان_رضوی_و_شمالی_سفر_می_کند

مديرعامل بانک صنعت و معدن به استان هاي خراسان رضوي و شمالي سفر مي‌کند

خبرگزاري آريا - حسين مهري رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به اتفاق هيات همراه به استان هاي خراسان رضوي و شمالي سفر خواهد كرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، وي در اين سفر كه به منظور بررسي وضعيت صنايع استان هاي ياد شده صورت مي گيرد با صنعتگران اين استان ها ديدار و از چند واحد صنعتي بازديد خواهد كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رفع موانع موجود در راستاي بسط توسعه صنعتي و ايجاد اشتغال در استان هاي ياد شده از اهداف سفر حسين مهري به استان هاي خراسان رضوي و شمالي است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۵۷۳/مدیرعامل_بانک_صنعت_و_معدن_به_استان_های_خراسان_رضوی_و_شمالی_سفر_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: