Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@16:17:50 GMT

روشنگری مجری سمت خدا درباره یک کلیپ

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۲۳۰/روشنگری_مجری_سمت_خدا_درباره_یک_کلیپ

روشنگری مجری سمت خدا درباره یک کلیپ

نجم‌الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا توضیحاتی را در خصوص صحبت‌های تقطیع شده کارشناس این برنامه در فضای مجازی ارائه کرد.

به گزارش فارس، یکی از کانال‌های ضدانقلاب پس از زلزله یکشنبه شب، بخش کوتاهی از سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزادی کارشناس برنامه سمت خدا را منتشر کرد و پس از آن تعدادی از بازیگران این صحبت‌ها را بازنشر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا در این باره توضیحاتی را ارائه کرد.

وی پست اینستاگرامی زیر را منتشر کرد: در برخی کامنت ها اشاره به بخش هایی از صحبت حاج آقای فرحزاد شده بود در مورد کمک مردم به زلزله زدگان. نکته ی قابل توجه اینکه این برنامه مربوط به 5 سال پیش و در مرداد سال ١٣٩١ و همزمان با زلزله "آذربایجان شرقی" پخش شده بود که جمعی از هموطنان از کندی امدادرسانی دستگاههای دولتی گلایه مند بودند که ایشان فرمودند:
با توجه به فوری و حیاتی بودن امداد و نجات، خود مردم وارد صحنه شوند و منتظر دستگاه های دولتی نمانند.
متاسفانه برخی با تقطیع این مقدمه، ویدئو را در فضای مجازی نشر دادند که اصلا کار پسندیده و اخلاقی نبوده.


منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۲۳۰/روشنگری_مجری_سمت_خدا_درباره_یک_کلیپ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: