Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@19:38:26 GMT

راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی کلینیک امام خمینی

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۳۰۴/راه_اندازی_سامانه_نوبت_دهی_اینترنتی_کلینیک_امام_خمینی

راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی کلینیک امام خمینی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهنام رضا مخصوصی مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت : کلینیک مرکز شامل بخش های چشم پزشکی، گوش حلق و بینی، داخلی، جراحی، زنان، قلب، پوست و همچنین بخش های پاراکلینیک شامل سونوگرافی چشم، عکس چشم، تست ورزش، اکو، تعیین لنزهای طبی، لیزرهای چشمی و لیزیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این کلینیک همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب فعال و آماده ارائه خدمات به مردم است.

مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) در ادامه اظهار داشت: با راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی مردم استان می توانند به سامانه ی nobat.kums.ac.ir مراجعه کنند و نوبت بگیرند.

مخصوصی با اشاره به اینکه درخواست هایی که در سامانه ثبت می شود به صورت آنلاین و روزانه توسط پرسنل کلینیک بررسی می شود، افزود: بلافاصله پس از نوبت دهی در سامانه به فرد درخواست کننده پیامک ارسال می شود و تاریخ و زمان دقیق مراجعه به او اعلام می شود.

وی تصریح کرد : چنانچه پس از نوبت دهی مشخص شود در تاریخ موردنظر پزشک نمی آید از طریق پیامک دوباره به فرد اطلاع رسانی می شود.

 

 

انتهای پیام/د

سامانه نوبت دهی اینترنتی کلینیک امام خمینی راه اندازی شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۳۰۴/راه_اندازی_سامانه_نوبت_دهی_اینترنتی_کلینیک_امام_خمینی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: