Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@19:12:06 GMT

اعلام برندگان جشنواره بیستابیست بانک ملی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۳۵۱/اعلام_برندگان_جشنواره_بیستابیست_بانک_ملی

اعلام برندگان جشنواره بیستابیست بانک ملی

پول‌نیوز - قرعه کشی جشنواره بیستابیست کانون جوانه های بانک ملّی ایران برگزار و اسامی برندگان اعلام شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، جشنواره بیستابیست کانون جوانه ها از 20 مردادماه تا 20 مهرماه در میان همه کاربران این کانون که در مدت مذکور حداقل پنج تراکنش با ملّی کارت آرزوی خود داشتند، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کانون جوانه های بانک ملّی ایران اکنون یک میلیون و 400 هزار نفر عضو دارد و کودکان و نوجوانان زیر 18 سال می توانند با عضویت در این کانون علاوه بر یادگیری مفاهیم پولی و مالی و آشنایی با بانکداری، از امکانات سایت کانون نظیر بازی و سرگرمی، داستان، مسابقه و جشنواره و... بهره مند شوند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۳۵۱/اعلام_برندگان_جشنواره_بیستابیست_بانک_ملی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: