Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@13:30:39 GMT

۱۴۵ مهاجر افغانستانی ساکن در ایران امسال به حج مشرف می‌شوند +اسامی

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۳۶۹/۱۴۵_مهاجر_افغانستانی_ساکن_در_ایران_امسال_به_حج_مشرف_می_شوند_اسامی

۱۴۵ مهاجر افغانستانی ساکن در ایران امسال به حج مشرف می‌شوند +اسامی

وزارت امور مهاجرین افغانستان اعلام کرد که پس از فرایند قرعه کشی با حضور هیئت‌ مشترک ارگ ریاست جمهوری، وزارت مهاجرین و وزارت حج و اوقاف ۱۴۵ نفر از مهاجران افغانستانی مقیم ایران برای ادای فریضه حج امسال انتخاب شدند. ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ بین الملل آسیا-اقیانوسیه افغانستان نظرات

حوزه مهاجرین- تسنیم: وزارت امور مهاجرین افغانستان اعلام کرد که پس از فرایند قرعه کشی با حضور هیئت‌ مشترک ارگ ریاست جمهوری، وزارت مهاجرین و وزارت حج و اوقاف 145 نفر از مهاجران افغانستانی مقیم ایران برای ادای فریضه حج امسال انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، «سید حسین عالمی بلخی» وزیر امورمهاجرین افغانستان گفت: امسالسه هزار و 576 مهاجر افغانستانی از ایران و پاکستان برای شرکت در مراسم حج ثبت‌نام کرده‍‌اند که از این میان 290 نفر به قید قرعه جهت سفر به بیت‌الله شریف و ادای مناسک حج، به وزارت حج و اوقاف معرفی انتخاب شده‌اند.

وی افزود: 145 نفر از مهاجرین مقیم پاکستان و 145 نفر دیگر از مهاجرین مقیم ایران در این قرعه‌کشی معرفی و به حج مشرف می‌شوند.

وزیر مهاجرین از پیشنهاد این وزارت به رئیس جمهور افغانستان مبنی بر افزایش سهمیه مهاجرین هر کشور از 145 به 200 نفر خبر داد.

در ادامه اسامی برندگان قرعه‌کشی مراسم حج امسال برای مهاجرین افغانستانی در ایران را مشاهده می‌کنید:



انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,1413/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۳۶۹/۱۴۵_مهاجر_افغانستانی_ساکن_در_ایران_امسال_به_حج_مشرف_می_شوند_اسامی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: