Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@22:43:44 GMT

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی شرکت مدیران خودرو در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۳۷۰/اعلام_اسامی_برندگان_قرعه_کشی_شرکت_مدیران_خودرو_در_ماه_رمضان

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی شرکت مدیران خودرو در ماه رمضان

اولین مرحله قرعه کشی شرکت مدیران خودرو در ماه رمضان انجام شد

به گزارش عصر ایران به نقل از روابط عمومی شرکت مدیران خودرو با توجه به برنامه شرکت مدیران خودرو برای اعلام اسامی برندگان مرحله نخست قرعه کشی بازدید کنندگان نمایندگی های این برند ، روز گذشته این مراسم برای دو برند" ام وی ام" و" چری" صورت گرفت و اسامی 8 نفر از برندگان خوش شانس برای دریافت جایزه مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با حضور مدیران دو برند ام وی ام و چری انجام شد.



بنا به اعلام مدیران خودرو برندگان خوش شانس از شهر های اصفهان،گنبد کاووس،طبس،شاهرود،بابل،کرمان،شهرکرد و یزد بوده که به زودی جوایز این افراد تحویل خواهد شد.

همچنین در هفته آینده مراسم قرعه کشی خریداران خوش شانس محصولات ام وی ام و چری برای سفر به کشور چین با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برگزار خواهد گردید.


منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۳۷۰/اعلام_اسامی_برندگان_قرعه_کشی_شرکت_مدیران_خودرو_در_ماه_رمضان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: