Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:14:51 GMT

ریزگردهای عربی هوای ایلام را در وضعیت هشدار قرار داد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۶۴۴/ریزگردهای_عربی_هوای_ایلام_را_در_وضعیت_هشدار_قرار_داد

ریزگردهای عربی هوای ایلام را در وضعیت هشدار قرار داد

معاون محیط زیست استان ایلام گفت: ریزگردهای عربی هوای ایلام را در وضعیت هشدار قرار داد.

علی طاهر سارایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، در پی ورود توده گرد و خاک به آسمان استان ایلام هوای برخی مناطق به ویژه مناطق مرزی استان در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هوای شهرستان‌های مرزی دهلران و مهران در وضعیت هشدار قرار دارد، افزود: میزان غلظت ریزگردها در آسمان مهران و دهلران بیش از 250 میکروگرم بر متر مکعب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون محیط زیست استان ایلام عنوان کرد: غلظت ریزگردهای عربی که از سمت بیابان‌های عراق و سوریه شکل گرفته است در سطح استان ایلام پایدار است.

انتهای پیام/

R41370/P41362/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۶۴۴/ریزگردهای_عربی_هوای_ایلام_را_در_وضعیت_هشدار_قرار_داد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: